Lokation: Indgangen

Gratis is til de første 100 gæster

Få en gratis is til åbningen af Blomsterfestivalen!

 

Vi fejrer åbningen af Blomsterfestivalen den 1. juli med en sød overraskelse til de første gæster.

De første 100 gæster, der besøger parken, får nemlig en gratis kugle af årets is fra Voel Is. Glæd dig til en lækker kombination af solbær, vanilje og chokolade – den perfekte sommerforfriskning, mens du går på opdagelse blandt festivalens tusindvis af blomster og farverige oplevelser.

Portene åbner kl. 11.30, og isen uddeles efter først-til-mølle-princippet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til en blomstrende sommerdag!

Farverige oplevelser